-
Apmierinātības ar darbu saistība ar izdegšanas sindromu apdrošināšanas akciju sabiedrībā
Evaluated!
Nr. | Chapter | Page. |
Anotācijas | 3 | |
Ievads | 9 | |
1. | Uzņēmuma raksturojums | 12 |
1.1. | Personāla vadību ietekmējošie faktori | 14 |
1.2. | Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem | 17 |
2. | Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums | 24 |
2.1. | Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā | 28 |
2.2. | Izaugsmes un karjeras iespēja | 33 |
2.3. | Darba apstākļi | 37 |
2.4. | Atalgojums | 40 |
3. | Izdegšanas sindroma jēdziens | 44 |
3.1. | Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā | 45 |
3.2. | Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika | 49 |
3.3. | Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi | 54 |
4. | Apmierinātība ar darbu | 62 |
5. | Praktiskā daļa | 67 |
5.1. | Metode | 67 |
5.1.1. | Pētījuma dalībnieki | 67 |
5.1.2. | Pētījuma procedūra | 67 |
5.1.3. | Instrumentārijs | 67 |
5.2. | Rezultāti | 68 |
5.3. | Iztirzājums | 75 |
Secinājumi un priekšlikumi | 75 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | ||
Galvojums |
Mūsdienās viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem ir cilvēkresursi, kas nodrošina uzņēmuma efektivitāti, konkurētspēju un tēlu tirgū. Tādēļ šai resursu grupai ir jāpievērš sevišķi liela uzmanība, darbiniekiem ir jānodrošina tāda darba vide, lai viņi droši un kvalitatīvi veiktu savus darba pienākumus. Šādu vidi var radīt ievērojot darbinieku vajadzības. Mūsdienās darba ņēmēju vajadzības ir mainījušās, viņiem ir svarīgi, lai darba vietā pret viņiem izturas ar cieņu, lai būtu izaugsmes iespējas un iespēja izpaust savu “Es”. Darbinieks vēlas, lai savā darba vietā vadītājs novērtē viņa prasmes, zināšanas, vēlmi mācīties un pilnveidot savus rezultātus pienākumu izpildē.
AAS B ieņem otro vietu Latvijas apdrošināšanas tirgū. Klientu uzticību kompānija ir ieguvusi ar drošības sajūtu, rūpēm par klientu, darbinieku atsaucību un ilggadējām tradīcijām. AAS B viens no nozīmīgiem panākumu avotiem ir tās darbinieki, kas kvalificēti konsultē klientus, izvērtējot un piedāvājot atbilstošākos apdrošināšanas veidus. Apdrošināšanas speciālisti parasti ir tie, kas pirmie veido klientu attieksmi pret kompāniju. Tikai lojāls, neizdedzis un apmierināts darbinieks spēs veidot kompānijai pozitīvu sadarbību ar klientu. …
Anotācija 3 valodās Ievads......................................................................................................................................9 1. Uzņēmuma raksturojums..................................................................................................12 1.1. Personāla vadību ietekmējošie faktori................................................................14 1.2. Personāla piesaistīšana klientu apkalpošanas centriem un polišu tirdzniecības punktiem...................................................................................................................17 2. Personāla motivācija–vajadzības un to apmierināšanas nozīmīgums..............................24 2.1. Vadītāja un kolektīva loma efektīvas motivēšanas procesā..............................28 2.2. Izaugsmes un karjeras iespēja...........................................................................33 2.3. Darba apstākļi....................................................................................................37 2.4. Atalgojums........................................................................................................40 3. Izdegšanas sindroma jēdziens..........................................................................................44 3.1. Emocionālā izdegšanas sindroma teorijas psiholoģijā......................................45 3.2. Emocionālā izdegšanas līmeņa simptomātika...................................................49 3.3. Emocionālās izdegšanas sindroma simptomi....................................................54 4. Apmierinātība ar darbu ....................................................................................................62 5. Praktiskā daļa...................................................................................................................67 5.1. Metode...............................................................................................................67 5.1.1. Pētījuma dalībnieki...................................................................................67 5.1.2. Pētījuma procedūra...................................................................................67 5.1.3. Instrumentārijs.........................................................................................67 5.2. Rezultāti............................................................................................................68 5.3. Iztirzājums........................................................................................................75 Secinājumi un priekšlikumi....................................................................................... Izmantotās literatūras un avotu saraksts................................................................... Galvojums................................................................................................................. Pielikumi...................................................................................................................
