Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:549207
 
Evaluation:
Published: 03.12.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Motīvs.
Dzejoļa motīvs ir par slāņu iedalījumu. Par mīlestību un iekāri starp augstāku un zemāku sabiedrības slāni. Par to, ka cilvēki darbu nostāda augstāk kā privāto dzīvi.

Liriskais „Es”.
Liriskais es ir ļoti sašutis un nelaimīgs par netaisnīgumu. Bet tajā pašā laikā, viņš jūtas ļoti patīkami nervozs, jo tomēr viņā ir neliela cerība, ka meitene atbildēs uz viņa jūtām. Liriskais es no sākuma jūtās aizrauts un apburtas ar dāmas daiļumu, bet nedaudz vēlāk viņš aptver patieso situāciju un sāk justies slikti un pat nožēlojami.
Dzejoļa kompozīcija, panta forma un ritms.
Dzejolis ir veidots no 6 pantiem, kuru rindu skaits ir ļoti dažāds. Ir panti ar 2 rindiņām, kas vairāk izceļ šo domu, un ir panti ar 6 un 5 rindiņām.
Panta formas ir

Dzejoļa tēlu raksturojums.
Dzejolī galvenie tēli ir liriskais „es”, jaunkundze, tramvajs. Šie tēli ļoti labi viens otru pilnveido.
Liriskais „es” - ir galvenais varonis dzejolī, kurš raksturo savas emocijas un pārdzīvojumus, kuri notiek tramvajā.
Tramvajs – ir domāts kā ikdiena, sadzīve. Vieta, kurā notiek cilvēku kustība, sarunas, ikdienas rūpes un raizes.…

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1120664
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register