Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:812989
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Extract

Patērētāju sabiedrība Latvijā, manuprāt, attīstās ļoti strauji. Un tās galvenā iezīme ir tā, ka krasi sāk izdalīties divi sabiedrībās slāņi, ierast trīs vietā. Vidusšķiras cilvēku daudzums arvien samazinās, bet palielinās tā saucamo bagātnieku un nabadzīgo cilvēku slāņi.
Katrā no šiem slāņiem patēriņš dažādām precēm ir dažās, līdz ar to, mainās arī patēriņa attīstība.
Bagātajam slānim par prioritātēm kļūst brand produkti – zīmoli, nosaukumi u.tml. Svarīgāk par visu, savā īpašumā kļūst iegūt kārtējo Dolce&Gabana somiņu vai Pradas gultas veļu. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register