Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Apple un Samsung zīmolu vērtības sistēmas analīze-kas padara to atšķirīgu no konkurentiem,kurām auditorijām šo uzņēmumu vēstījumus būtu saistošs, kāpēc auditorija pērk šo produktu, Kādas sāpes tas novērš, Kāpēc tagad Un kāpēc tieši šajos uzņēmumos.

     

    Summaries, Notes2 Marketing, Advertising

0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:432533
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.12.2024.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Izvēlējos tehnoloģiju nozari un konkrētu produktu kategoriju – viedtālruņus. Divi uzņēmumi
no šīs nozares ir Apple un Samsung.
1. Apple
Apple filozofija ietver inovācijas, vienkāršību, un privātuma aizsardzību. Uzņēmums fokusējas
uz izcilas lietotāju pieredzes radīšanu, padarot savus produktus par neatņemamu ikdienas dzīves
sastāvdaļu. Apple cenšas nodrošināt kvalitāti un radīt produktus, kas apmierina gan
emocionālās, gan funkcionālās vajadzības.
1. Kas padara atšķirīgu no konkurentiem:…

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −1,48 €
Work pack Nr. 1404841
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register