1.Nosauciet zināmos internetmārketinga instrumentus.
E-instrumenti:
I-NET
- visplašāk izmantotais e-instruments ir internets, pēc tam seko mob.komunikācijas
Digitālā TV
-digitālā TV – tiek devēta par interaktīvu, jo komunikācija notiek divos virzienos. Šādu komunikāciju nodrošina tehnoloģija, kas pārvērš skaņu un attēlu datorizētos skaitļos
Priekšrocības:
labākas skaņas un attēla kvalitāte
plašāks piedāvājums (TV, iepirkšanās, spēles, e-pasts)
lielākas izvēles iepsējas un mijiedarbības
vienkāršība un ērtums
INTERAKTīVAIS RADIO
Izķir divus veidus:
Interneta radio ir analogs tradicionālajam radio, tikai pārraidīšana notiek, izmantojot i-netu
Lai varētu klausīties dig.radio, nepieciešams īpašs radio uztvērētājs, kas ir aprīkots ar signālu dekodējošu iekārtu un lielu šķidrā kristāla ekrānu. Dig.radio tradicionāli realizē divvirzienu mijiedarbību- klausītājs uztver skaņu un var nosūtīt savu repliku. Jo lielāks lietotāju skaits, jo lielākas izmaksas.
MOBILāS TELEKOMUNIKāCIJAS
Mobilās tel. visā pasaulē tiek izmantotas dažādiem mērķiem:- pērk puķes, -piedalās izsolēs, - izvēlas vietu, kur sēdēt lidojuma laikā utt.
Izmantošanas trūkumi:
neliels ekrāns,
ierobežots info apjoms (zīmju skaits sms)
dizaina ziņā vājas mājaslapas
spami.…