Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:724969
 
Evaluation:
Published: 20.01.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Atmiņas veidi   
2.  Atmiņas pilnveidošana   
Extract

Atmiņa – spēja uztvert, saglabāt un sekojoši reproducēt to, ko mēs agrāk uztvērām, pārdzīvojām vai darījām.
Atmiņas pētīšana sākusies daudzus gadsimtus atpakaļ, kad cilvēks sācis aptuveni minēt, ka viņš ir spējīgs atcerēties un saglabāt informāciju. Pie tā atmiņa vienmēr bija saistīta ar apmācības procesu (t.i. informācijas uzkrāšana).
Tā senie grieķi saskaņā ar pieņemto tanī laikā pierakstīšanas metodi uzskatīja, ka informācija kaut kādu materiālu daļu veidā iekļūst galvā un atstāj nospiedumus uz smadzeņu mīkstās vielas.
2000 gadus vēlāk franču filozofs R. Dekars piedāvāja versiju, ka vienu un to pašu tukšo cauruli (tā Dekars iedomājās sev nervu audu uzbūvi) biežā lietošana izraisa to saspiešanu un kustības pretestības samazināšanu, kas ved pie pieredzes veidošanas – t.i. pie atcerēšanas. Vēlāk – jau 19. gadsimta beigās un 20. gadsimta sākumā – sakarā ar tādu sistēmu, kā telefonu tīkls, datori, magnetofoni un citas ierīces, izgudrošanu, atmiņu traktēja saskaņā ar principiem, uz kuriem balstās darbības mehānismi augstāk minēto ierīču.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register