Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:282543
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.10.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. “Vissvarīgākais skolotāja uzdevums, var pat teikt, viņa svēts pienākums ir gādāt, lai neviens skolēns nezaudētu pašapziņu un lai bērns, kura pašapziņa ir iedragāta, ar savas skolas un sava skolotāja palīdzību atgūtu ticību sev.”
(A. Ādlers)
Es piekrītu, ka galvenais, lai uzlabotu attiecības ar skolēniem un veicinātu viņu mācīšanos un attīstību, ir lietot paņēmienus, kas palīdz uzmundrināt skolēnus un viņos atjaunot vai uzturētu uzticību sev pašiem. Iedrošinājuma nozīme klasē ir ļoti liela, būtiska.

2. “Māka izprast un likt lietā klases spēku būtiski ietekmē jebkura bērna uzvedības pārveidošanu.”
(M. Balsons)
Manuprāt, cenšoties mainīt kāda bērna uzvedību, ieteicams būtu iesaistīt šajā procesā visu klasi, jo bērns cits citu iedvesmo vai atņem cits citam drosmi daudz efektīvāk , nekā to spēj skolotājs.

3. “Skolotājs ne tikai veiksmīgi var labot tās kļūdas, kas attiecībā pret bērnu ir pieļautas mājās un sabiedrībā, bet arī palīdzēt bērnam veidot pareizus priekšstatus gan par sevi, gan par citiem, gan sabiedrību kopumā.”
( M. Balsons)
Arī es uzskatu, ka skolotājam ir būtiska ietekme uz bērnu attīstību. Manuprāt, skolēnam laba skolotāja ir tik pat nepieciešama, kā, piemēram, augam ūdens.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register