Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:333420
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

1. Metodes ir viens no visbūtiskākajiem faktoriem audzināšanas organizācijā un pašaudzināšanas virzīšanā.
2. Audzināšanas metodes būtība vienmēr noteikta atkarībā no tā, kā izprasts pats audzināšanas process.
3. Lai pārņemtu cilvēces vispārinātu pieredzi, nepieciešams apgūt filozofiskās, politikās, tikumiskās, estētiskās un citas idejas, uzskatus, uzvedības normas un likumus, bet, lai apgūtu nepieciešamās uzvedības formas un ar tām saistītās prasmes un iemaņas, sākot ar uzvedību sadzīvē un ar piedalīšanos sabiedriskajā dzīvē, nepieciešama daudzveidīga darbība.
4. Audzināšanas metodes tika iedalītas trīs grupās: 1) pārliecināšanas metodes, 2) darbības metodes, 3) darbības regulēšanas metodes.
5. Audzināšanas metodes varam definēt kā audzinātāja un audzēkņu sadarbības veidus, pilnveidojot audzēkņu pašregulācijas attieksmes.
6. Diagnosticēšanas metode. Funkcija – noteikt katra skolēna un klases kolektīva līmeni un uz tā apzināšanās pamat prognozēt audzināšanas mērķi. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1246155
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register