Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:788744
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.12.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Extract

10. Rezultātu novērtēšanā lieto šādas metodes: Novērtēšana (Špona, 132.lpp)
11. Stimuls audzināšanā ir ārējs un tas sekmē skolēna iekšējo motivāciju veidošanos. (Špona, 101.lpp)
12. Harmoniskā personībā izpaužas intelektuālās, emocionālās un gribas attīstības līdzsvars. (Špona, 43.lpp)
13. Vispusīgā personībā izpaužas fiziskās, psiholoģiskās un sociālās attīstības līdzsvars. (Špona, 43.lpp)
14. Konflikts ir jebkuri savstarpēji antagonistiski impulsi, intereses, viedokļi, darbības. (Omārova, 85.lpp)
15. Ir šādi konfliktu veidi: (Omārova, 85.lpp)
• Iekšējie konflikti (kā pretēju vēlmju, impulsu sadursme, kura ietekmē cilvēka uzvedību un ceļu uz mērķi)
• Starppersonu (starp-grupu) konflikti (viena puse traucē otrai kādas darbības veikšanā un mērķu sasniegšanā, jo katrai ir savas intereses)
16. Pedagoģiskie nosacījumi konfliktu risinājumam ir šādi: (Balsons,193-199.lpp)
• Spēka neizmantošana
• Konflikta būtības atklāšana
• Savas uzvedības mainīšana
• Labvēlīgas gaisotnes radīšana
• Stingra, bet draudzīga rīcība
17. Skolotājs var tūlīt atrisināt konfliktu, ja viņš pārstāj domāt par to, kas būtu jādara citiem, un sāk domāt par to, ko viņš pats varētu darīt. (Balsons, 196.lpp)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register