Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:290705
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
2.  Ievads    2
3.  Automašīnu zīmolu nosaukums un to skaidrojums    3.,4.,5
4.  Secinājumi    6
5.  Izmantotie materiāli    7
Extract

Izpētot to, kā ir radušies mūsdienās visvairāk ražoto automašīnu nosaukumi, tos var iedalīt trīs galvenajās grupās. Pirmajā grupā ietilpst nosaukumi, kuri veidoti no kompāniju dibinātāju uzvārdiem; otrajā – nosaukumi, kas ir ar īpašu nozīme no kādas citas valodas un trešajā – nosaukumi, kuri ir saīsinājums no vairāku vārdu savienojuma. Visbiežāk automašīnu kompānijām tiek doti to dibinātāju vārdi, jo kompānija ir sākotnēji bijusi ģimenes uzņēmums.
Ja uzņēmumam ir dots vārds ar īpašu nozīmi, tas parasti tiek atspoguļots arī uzņēmuma ģērbonī, arī uz saražotās produkcijas. Piemēram, Mitsubishi, kas nozīmē trīs zvaigznes, arī uz automašīnas emblēmas ir trīs sarkanas figūras, kas pēc formas atgādina dimantus.
Nosaukumos, kuri ir saīsinājums no citiem vārdiem, parasti tiek iekļauta vieta, kur automašīnas tiek ražotas un kur atrodas ražotne. Kā piemērus var minēt GAZ (Gorkovas automašīnu rūpnīca) un FIAT (Itāļu Turīnas automašīnu ražotne).…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register