Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:338957
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Extract

Bērns aizejot uz skolu nepazīst emocijas (prieks, bēdas) un nepauž tās atbilstoši situācijai
Lai bērns skolā justos labi un prastu vecākiem pastāstīt, ja rastos grūtības, svarīgi, lai bērns prastu atpazīt un nosaukt savas emocijas – priecīgs, bēdīgs, dusmīgs, nobijies, skumīgs, laimīgs, nokaunējies u.c. To vecāki bērnam var iemācīti ikdienā stāstot par savām emocijām un palīdzot bērnam saprast savējās.
Bērni jau īpašā sākumā izprot visu cilvēcisko emociju gammu(arī negatīvās), ja vien tās atbilstošā situācijā tiek paustas dabiskā veidā un tāpat uztvertas. (Bjūzens, 2008, 29)

6.g.v. bērns spēj arvien labāk identificēt un izprast savas un citu emocijas. Pieaug pašregulācijas spējas. 5-6 g.v spēj izlikties, lai uzturētu attiecības (Thompson & Lagattuta, 2007)

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register