Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:893022
 
Evaluation:
Published: 29.01.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Ļoti svarīgi!!
Saprast kā palīdzēt bērnam ar Cerebrālo paralīzi attīstīt labāk agrīnās prasmes, kura prāts un ķermenis ir pārāk lēns attīstībā. Palīdzot šādam bērnam jābūt gatavam ieguldīt daudz laika, enerģiju, pacietību un mīlestību. Šeit ir jāiesaistās visai ģimenei un ja ir iespējams, tad ārpus ģimenes cilvēkiem.
Palīdzot bērnam attīstīt jaunas iemaņas, no sākuma jānovēro ko bērns var izdarīt un ko nē. Piemēram, ja normāla mazuļa attīstība iet pakāpeniski pa soļiem, noteiktā secībā, tad bērnam ar cerebrālo paralīzi būtu jāvirzās tieši tāpat. Jāpalīdz bērnam katrs attīstības solis pāriet lēnām, viņa iespēju robežās. Ja mēs centīsimies pasteidzināt bērna attīstību, mēs varam piedzīvot regresu. Tas notiek, piemēram, tad ja mēs bērnu uzliekam uz kājām un cenšamies viņu mudināt staigāt, lai gan viņš vēl nav gatavs.
Jāvirzās uz priekšu ar ātrumu, kurš atbilst jūsu bērnam - ne pārāk ātri, ne pārāk lēni.
Labs līdzsvars ir viena no vissvarīgākajām lietām bērna turpmākajā attīstībā. Svarīgi ir palīdzēt bērnam noturēt līdzsvaru jau kopš agras bērnības. Katrā bērna attīstības posmā - gulēšana, sēdēšana, rāpošana un staigāšana - jo labāks līdzsvars, jo ātrāk notiks attīstība.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register