Summaries, Notes
Technologies
Construction and construction works
Betona dekoratīvās apdares materiālu ražotne-
Betona dekoratīvās apdares materiālu ražotne
Summaries, Notes26 Construction and construction works, Business
Nr. | Chapter | Page. |
KOPSAVILKUMS | 6 | |
UZŅĒMUMA APRAKSTS | 6 | |
DEKORATĪVO IZSTRĀDĀJUMU RAŽOŠANAS TEHNOLOĢIJA | 6 | |
PRODUKCIJA/PAKALPOJUMI | 8 | |
PRODUKTU / PAKALPOJUMU RAKSTUROJUMS | 9 | |
Cena, izplatīšanas veidi, | 9 | |
Realizācijas apjomi | 9 | |
NOZARES RAKSTUROJUMS | 11 | |
Nozares un darbība sfēras raksturojums | 11 | |
Nozares attīstības perspektīvas | 11 | |
TIRGUS | 11 | |
Tirgus apraksts | 11 | |
Decorstone klienti | 12 | |
„Decorstone” mērķtirgus noteikšana | 13 | |
Konkurence un cita veida ietekme | 13 | |
RAŽOŠANAS ORGANIZĀCIJA | 14 | |
PROJEKTA KOPĒJĀS IZMAKSAS | 22 | |
Ražotnes tāme | 22 | |
Pamatlīdzekļu izmaksas | 22 | |
Nepieciešamais apgrozāmo līdzekļu apjoms | 23 | |
UZŅĒMUMA PĀRVALDĪBA, MENEDŽMENTS UN ORGANIZĀCIJA | 26 | |
MĀRKETINGS | 29 | |
Pārdošanas veicināšana | 29 | |
Klientu piesaiste | 29 | |
FINANSU PLĀNS UN STRATĒĢIJA | 31 | |
RAŽOŠANAS APRĒĶINS UN NAUDAS PLŪSMA UZŅĒMUMĀ | 34 | |
STRATĒĢIJA UN TĀS REALIZĒŠANA | 35 |
Reklāma
Sakotnēji “Decorstone” uzsākot ražošanu ir ieplānojis sekojošus reklāmas veidus:
Reklāma sociālajos tīklos: ( Draugiem .lv, Facebook.com, twitter.com)
Šis reklāmas veids mūsdienās jāizmanto visvairāk, jo tas neko nemaksā un aptver milzīgi lielu lietotāju skaitu. Katrā no šiem portāliem ir jāizveido profils, un jāmeģina savākt pēc iespējas lielāks profila fanu skaits. Kā piemēru var minēt portālu Draugiem.lv, kur reģistrēto lietotaju skaits sasniedz 1,2 miljonus, no kuriem statistika rāda, ka 0.5 miljonu cilvēki regulāri katru dienu ienāk portālā, plus no I phone telefoniem katru dienu lieto draugus 90 tūkst. cilvēku. Vēl statistika parāda, ka Draugos ir jau reģistrēti 15 tūkst. Juridisku uzņēmumu.
Flaieri;
Uzsākot darbību plānots pasūtīt flaierus ar produkcijas veidu aprakstu, uzņēmuma aprakstu, Mājas lapas adresi, kontaktiem, akcijas cenām, klientu ātrai piesaistei un arī savas produkcijas popularizēšanai. Plānotais skaits apmēram no 4000-6000 gab. Flaieru izdali rūpīgi vērtejot, iekļaujot visas jaunbūves kā arī mājās kurām varetu būt vajadzīgs remonts utt. Arī visu iespējamo būvniecības nozaru speciālistus, celtniekus, dizainerus, arhitektus, inženierus būvuzraugus utt;
Produkcijas katalogs;
Produkcijas katalogā plānots attēlot visus iespējamos flīžu veidus un krāsu izveli, ko Decorstone ražo un plano ražot nākotnē, kā arī informāciju par celtniecības kompānijam , kas varētu veikt flīzēšanas un bruģēšanas darbus.
…
Biznesa plāns, pēc kura, uzņēmumam tika piesaistīts kapitāls programmā Altum, Zemes un hipotēku bankā. Biznesa plāns ietver : tirgus izpēti, klienta profila izveidi, pontenciālā tirgus noteikšanu , ražošanas tehnikas aprakstu,izplatīšanas un reklāmas modeli, uzņēmuma SVID analīzi un finanšu aprēķinus.
Pielikumu nav.
-
Betona dekoratīvās apdares materiālu ražotne
Summaries, Notes26 Construction and construction works, Business
- Dzelzsbetons
-
Sacietējoša betona tests
Summaries, Notes9 Construction and construction works, Chemistry
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Sacietējoša betona tests
Summaries, Notes for secondary school9
-
Dzelzsbetons
Summaries, Notes for secondary school67
-
Flīžu apdares materiālu īpašības
Summaries, Notes for secondary school4
-
Betons
Summaries, Notes for secondary school44
-
Betona un dzelzsbetona aizsardzība
Summaries, Notes for secondary school4