Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:398513
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.04.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Used
Extract

21.gs. ir izveidojušās vairākas jaunas, mūsdienu attīstības līmenim atbilstošas izglītības un mācīšanās teorijas. Aizvien vairāk Eiropas valstis, kad izvirza vispārējos izglītības sistēmas mērķus un formulē un apraksta kvalifikācijas, atsaucas uz mācīšanās rezultātiem. Tā vietā, lai koncentrētos uz ieguldījuma aspektiem, piemēram, ilgumu, vietu un konkrētām mācību metodēm, kas saistītas ar kvalifikāciju, uzmanība tiek pievērsta tam, ko audzēknis zina un prot izdarīt mācību procesa beigās. Uzsvars tiek likts uz mācīšanās rezultātu formulēšanu, lai veidotu audzēkņa pieredzi, nevis uz mācību priekšmetu saturu, kas ietilpst izglītības programmā. Skaidru un piemērotu mācīšanās rezultātu noteikšana kalpo kā derīgs skolu darbības organizēšanas princips1. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1240791
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register