Krievvalodīgiem bērniem skolotāja runā lēni, norādot uz nosaukto daļu. Kad bērni gatavo mīklu, skolotāja izrunā vārdus- lēnam maisam, un tūdaļ arī parāda darbību, atkārtojot vēl vienu reizi darbību un nosaucot savu darbību. Kad tiek ieslēgta plīts, skolotāja pieliekot roku pie krāsiņas durvīm, ar žestu un runa parāda, ka ir karsts. Izteiksmīgi pasakot vārdu karsts. Kad bērni atkārto vārdu karsts, skolotāja uzslavē bērnus par pateikto vārdu, cik lieliski viņam sanācis ir šo vārdu pateikt.
Kad picas mīkla ir sagatavota, skolotāja uzdod uzdevumu izvēlēties sev interesējošus produktus, kurus likt uz picas virsū.
Skolotāja izrunā visus produktus, lēnām nosaucot un parādot- desa, siers, tomātu pasta, marinēti gurķi. Kad krievvalodīgie bērni iet izvēlēties produktus, skolotāja pieiet pie bērniem un vēl vienu reizi atkārtoti nosauc lēnām visus produktus, aicinot bērnus atkārtot vārdus. Pēc atkārtošanas bērni tiek uzslavēti par lielisku darbu.
Kad picas ir pagatavotas, bērni uzliek katrs savu picu uz šķīvja un apsēžas savā vietā. Pirms ēšanas ir picai ir jāatdziest, par šo laiku, katrs bērns var pastāstīt par savu picu, no kā viņa ir pagatavota, kādi pārtikas produkti tika izmantoti.
Krievvalodīgajiem bērniem skolotāja lēni izstāsta uzdevumu atkārtoti. Kad bērns pasaka pārtikas produktu krieviski ( milti), skolotāja atbild, pareizi tu atcerējies, ka liki klāt miltus( latviski). Bērns atkārto šo vārdu latviski, skolotāja uzslavē bērnu, cik lieliski ir izdevies izrunāt vārdu- milti!
…