Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:284680
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.12.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Lai veiksmīgi mācību procesā izmantotu taksonomijas kognitīvo jomu, ļoti svarīgi vispirms izprast katra līmeņa nozīmi, būtību un tikai tad pievērst uzmanību piedāvātajiem jautājumu ievadvārdiem.
Stundas sākumā nepieciešama rosinoša nodarbība, kas ne tikai motivētu skolēnus turpmākajai darbībai, bet arī ļautu konstatēt pieredzes līmeni par paredzēto mācību tēmu.
Nepieciešams izprast jautājumu veidošanas principus un klasifikāciju.
Vajadzīgas zināšanas un izpratne par testu un pārbaudes darbu veidošanas principiem.
Taksonomijas īstenošanas procesā daudzveidīgi jāizmanto dažādas darba organizācijas formas. Skolēnu individuālā mācīšanās stila respektēšanai nepieciešams mācību darbību organizēt gan individualizēti, gan dažādo uztveres spēju dēļ – diferencēti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register