Galvenā daļa Parāda burtus „T” un „t” ( Pielikums Nr. 2 ). Vai jūs pazīstiet arī šo burtu? Šis ir burts „t”. Lūdzu, atkārtojiet, kā sauc šo burtu!
Aicina paklausīties pasaku. ( Pielikums Nr. 3 ). Vai jūs pamanījāt kaut ko īpašu, savādāku nekā citās pasakās? Ko jūs pamanījāt?
Pasakiet, lūdzu, katrs burtiņu „t”, bet tā, lai mainītos balss skaļums, tembrs, intonācija. Skolotāja parāda piemēru.
Tagad rūpīgāk izpētīsim, kā burti „T” un „t” pareizi jāraksta. Raksta uz tāfeles burtus „T” un „t”, skaļi skaidrojot pareizu burta, tā elementu rakstīšanu, secību. Tagad jūs ziniet, kā jāraksta burtu „T” un „t”, tāpēc pamēģināsim rakstīt šos burtiņu visi kopā. Rakstīsim trīs reizes mazo un lielo burtu „t” gaisā (ar pirkstu). Skolotāja rāda bērniem paraugu.
Tagad trīs reizes tāpat uz blakussēdētāja muguras.
Aicina atvērt darba burtnīcas. Aplūkojiet uzmanīgi paraugus un izpildiet pirmos divus vingrinājumus.
…