Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865734
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Nemitīgi attīstīt bērnu runu . Sākumā to veic, apvienojot instrukciju ar
praktisku demonstrējumu, turpinot ar īsām skaidrām frāzēm. Bērns var neprast
nosaukt priekšmetus, bet var parādīt tās zīmējumā vai realitātē.
Nepieciešama materiālu, zināšanu daudzkārtēja atkārtošana, izmantošana jaunās situācijās. Individuālais darbs ar katru bērnu. Bērnam ir nepieciešams pamudinājums, pozitīvas emocijas par paveikto darbu un novērtējums. Svarīga ir saruna, informācijas apmaiņa katrā sīkumā un situācijā .
Iesaistīt bērnu pāru darbībā vai grupu darbā. Šim nolūkam noder kopīgais
darbs un savstarpējā palīdzība.
Mācīt klausīties un sadzirdēt, skatīties un ieraudzīt, vērot un ievērot, salīdzināt, novērtēt, kontrolēt un veikt paškontroli un tml.
Darbā ar „C” līmeņa bērniem izmantojam šādas metodes:
Dominējošā ir spēle, rotaļa; tā nav izklaide, šiem bērniem tas ir
visnopietnākais darbs.
Priekšmetiski praktiskā darbība ir visos mācību priekšmetos ( arī pašapkalpē
un dzīves mācībā ) , pie tam ar dziļi izstrādātu projektīvu perspektīvu metodiku
un plānojumu visos darbības priekšmetos . ( l . 1 07 . )
Atdarināšanas metodes pielietošana visdažādākajos mācību priekšmetos ar
visdažādākajiem paraugdemonstrējumiem ; pie tam vadošais var būt pats
skolotājs gan tētis , gan policists , gan pārdevējs , gan kāds no vienaudžiem .
Posmseclgās mācīšanas metodes lieti noder , ja jāapgūst kāds plašāks vai
sarežģītāks uzdevums . Strādāt nepieciešams pa posmiem. Šeit pedagogs var lietpārbaudīt savas jaunrades spējas - apraksta pa priekšu katru posmu un tad visu kopā.
• Integrafivā metode ir loti interesanta . Piemēram tēma "Ziemsvētku gaidās" mūzikas stundās iemācās Ziemsvētku dziesmas , vizuālajā mākslā veido apsveikumus un ielūgumus , mājturībā - cep piparkūkas vai pīrāgus un uzklāt galdu , dzīves mācībā - mācās sagaidīt viesus , uzkopt telpu , bet pašapkalpē -pareizi apģērbties svētkiem ar tīrām un izgludinātām drēbēm . Šo metodi pamatos lieto visās speciālajās skolās .
• Piktogrammu pielietošana " C " līmeņa bērnu integrēšana skolas vidē uzskatāma par īpaši nozīmīgu bērniem ar komunikācijas grūtībām , autismu , mutismu (mēmums ).
• Emocionālās iedvesmošanas metode saistīta ar to , ka bērniem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem emocionalitātei ir ļoti liela nozīme . Emocionālās iedvesmošanas metode var izpausties visdažādākajos variantos. Piemēram , bērnu emocionāli ietekmēt var nodarbības ar ūdeni , nodarbības uz batuta, nodarbības ārā, pļavā, dārzā vai mežā . Tās gaitā var panākt bērna runu, kas nekādi iepriekš nebija rosināts kaut ko teikt
• Pie iedvesmošanas pieder arī pārsteiguma radīšana . Piemēram , mācot par apģērbu , skolotājs māca uzvilkt greznu tērpu , kas vairāk līdzinās princešu tērpam . Tas izraisa bērnos lielu pārsteigumu un interesi kā šis tērps ir uzvelkams .…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1153983
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register