Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:767548
 
Author:
Evaluation:
Published: 20.09.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Extract

Rakstot esejas, jāuzmanās no plaģiātisma, kas ir ļoti izplatīta kļūda. Tas attiecās ne tikai uz vārdiem, kas ir ņemti no kādas grāmatas, bet arī uz idejām, kurus varam dzirdēt radio, televīzijā u. tml. Plaģiātisms- tās domas vai idejas, kas tiek pasniegtas kā savējās.1 Izmantojot kāda autora vārdus vai idejas, obligāti jānorāda atsauces.

Pirms sākt rakstīt kādu darbu, jums precīzi jāzin mērķis, jo daži darbi ir paredzēti, lai dotu iespēju studentiem parādīt savas zināšanas konkrētajā jomā, citi, lai parādītu viņu spējas analizēt kādu problēmu. Raksta darba forma ir atkarīga arī no darba sfēras un nolūka, jo ne visos rakstu darbos ir vajadzīgas diagrammas, konkrēta analīze u. tml. Viens no veidiem, kuras esejas daļas ir identiskas, ir vajadzība katrā gadījumā, lai garantētu, ka jūs netērējat vārdus, kas ir pieejami jums. Pārāk bieži studenti vērtē garākas vārda robežas, tā kā attaisnojums par tukšu pļāpāšanu un par vajadzību izdarīt katru vārdu un katru piedāvājumu svarīgāku netiks augsti vērtēts. Esejas pieprasa ne tikai iemaņu, bet arī disciplīnu, un vienai no pašām svarīgākajām disciplīnām, kuras jūs varat tiekties attīstīt, ir attiecības ar mēģinājumu likt katram vārdam iekļaut to, ko jūs domājat. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register