Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:113722
 
Evaluation:
Published: 11.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Grafs    4
1.1.  Grafu veidi    4
1.1.1.  Neorientēti grafi    4
1.1.2.  Orientētie jeb vērstie grafi    5
1.1.3.  Svērtie grafi    5
1.1.4.  Multigrafi    5
1.2.  Grafu pielietojums    6
2.  Grafu pierakstīšanas veidi    8
2.1.  Virsotņu blakus attiecības    8
2.2.  Kaimiņu saraksti (saistīto elementu saraksti)    8
2.3.  Incidences matrica    9
3.  Grafu apstaigāšana    10
3.1.  Plašumā vispirms demonstrācija (BFS)    11
3.2.  Dziļumā vispirms demonstrācija (DFS)    13
3.3.  Algoritmu pielietojums    16
4.  Grafa struktūras un apstaigāšanas metožu Realizācija    17
4.1.  Virsotņu blakus attiecību matrica    17
4.2.  Saistīto sarakstu grafs    18
4.3.  Dziļums vispirms meklēšana saistīto sarakstu grafā    20
4.4.  Plašums vispirms meklēšana saistīto sarakstu grafā    22
4.5.  Algoritmu salīdzināšana    23
  Secinājumi    29
  Literatūras saraksts    30
Extract

SECINĀJUMI
1. Grafs ir datu struktūra ar ļoti plašu pielietojumu daudz dažādās jomās. Tas tiek izmantots dažādu tīklu un savstarpēju objektu attiecību modelēšanai tādās nozarēs, kā fizika, matemātika, ķīmija, informātika, socioloģija, ekonomika, ģeogrāfija un ļoti daudzas citas.
2. Plašā pielietojuma iespēju dēļ, grafi ir ļoti interesanta un saistoša tēma. Tās dziļāka izpēta un iespējamais pielietojums dažādu vizualizācijas rīku izstrādē vēljoprojām ir ļoti aktuāls daudzu programmētāju ikdienā.
3. Pastāv dažāda veida grafi un katru no tiem ir izdevīgāk izmantot dažādās situācijās. Atsevišķos gadījumos var būt nepieciešams izmantot vērstu grafu, bet citos nevērstu, svērtu vai pat multigrafu. Šī iemesla dēļ nepieciešams apzināties, kādas īpašības un funkcijas ir nepieciešams pildīt izveidojamajam grafam.
4. Grafu iespējams realizēt ar vairākām dažādām struktūrām. Katrai no tām ir savas priekšrocības un trūkumi attiecībā pret pārējām, tādēļ nepieciešams izvērtēt, kuras struktūras izmantot grafa realizēšanā. Piemēram, manipulācijas ar kaimiņattiecības matricu ir vieglākas, bet tā aizņem vairāk atmiņas un vietas pie saglabāšanas.
5. Par spīti tam, ka no izstrādātajiem algoritmiem plašums vispirms darbojās ātrāk nekā dziļums vispirms, nav iespējams viennozīmīgi noteikt kurš no tiem ir ātrāks kopumā. Katrs no tiem atsevišķās situācijās spēj būt labāks. Piemēram, ja zināms, ka meklējamā virsotne atrodas tuvu sākotnējai virsotnei, ir izdevīgāk izmantot plašums vispirms metodi, bet gadījumos, ja virsotne atrodas tālu no sākotnējās virsotnes, dziļums vispirms var būt izdevīgāks.
6. Bez norādītajām grafu apstaigāšanas algoritmiem pastāv daudzi citi un arī to modifikācijas, kas tiek izmantotas daudzu dažādu problēmu atrisināšanai. Piemēram plašums vispirms algoritms un tā modifikācijas tiek bieži izmantotas labirintu ģenerēšanā un atrisināšanā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register