Pedagoga secinājumi, vērojumi, piezīmes
Bērni aktīvi piedalās radošajos darbos.
Sāk dienas tēmu pielietot rotaļu procesā, rotaļājoties bērni spēj atdarināt dzīvnieku (mājdzīvnieku) skaņas, uzvedību (darbības).
Secinājums: bērni doto tēmu un tās pielietojumu spēj integrēt un pielietot ikdienas ritmā. Spēj atdarināt dzīvniekus. Pielietot iegūtās zināšanas (kustības, emocijas, skaņas) rotaļās un dziesmās.
Bērniem šajā vecumposmā ir aktuāli iepazīt pasauli, dzīvniekus, kas mums ir apkārt. Tādējādi pilnveidojot bērna vārdu krājumu, jaunas kustību prasmes, sadraudzību (komunikācija, sadarbība ar citiem), apzinās, ka pasaulē ir vēl citas dzīvās būtnes.
Bērniem patīk radošas nodarbības, tajās arī iekļaujot dažādus mūzikas elementus, darbības. Patīk muzicēt ar skaņu rīkiem, instrumentiem un klausīties mūziku. Bērni kļūst atvērtāki.
Muzicējot, ritmizējot un dažādus citus muzikālo darbību veidus iesaistot nodarbībās, skolotājs var pamanīt bērnu muzikālās intereses un līdz ar to, spēt reaģēt un dot iespēju bērniem attīstīt muzikāļos dotumus. Novērojumi sniedz arī iespēju objektīvi informēt vecākus par bērna muzikālitātes attīstības talākajām iespējām.
…