Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:935193
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

7. Secinājumi:
Pirmkārt, manuprāt, nedzirdīga skolēna iekļaušana parastā klasē nav sarežģītākais uzdevums. Galvenais ir atcerēties, ka visas instrukcijas jāsniedz ar seju pret klasi, lai skolēns var lasīt no lūpām; instrukcijas nevajag pārfrāzēt – tām jābūt, īsām un skaidrām. Visam pēc iespējas jābūt arī pieejamam un redzamam rakstiskā formā. Vēlams skolotājam prast zīmju valodu vismaz nepieciešamā ikdienas apjomā, jo tas parāda cieņu pret skolēnu; vai arī skolēnam jānodrošina asistējošs tulks.
Galvenie stundā iekļauti diferenciācijas elementi bija vienkārši dod skolēniem pietiekami laika izpildīt uzdevumus. Skolēniem, kuri darbus pabeidz ātrāk, uzdot papildus sarežģītākus e-pastu piemērus, par kuru rakstīšanu padomāt. Skolēnus, kuri ir ātrāki un ar augstākiem sasnieguma līmeņiem, var izmantot arī kā skolotājus, kas palīdz tiem, kuriem iet lēnāk un grūtāk. Arī tests tika izveidots tā, lai optimāli izvērtētu, kurā līmenī skolēns atrodas, kas palīdz būvēt nākošo stundu plānus.
Vērtējot savu profesionālo izaugsmi, strādājot pie stundu plāna, galvenais, ko es ieguvu, ir izpratne, ka tas iekšējais uzskats, ka bērni ar speciālām vajadzībām nozīmē lielas grūtības un sarežģījumus, ir maldīgs. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register