Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:879062
 
Evaluation:
Published: 20.10.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Riteņtraktoru un automobiļu dzenošajos tiltos ietilpst gal­venais pārvads, diferenciālis un divas pusasis. Šos mehānismus lieto griezes momenta pārvadīšanai no kardānpārvada uz dzenošajiem rite­ņiem, kā arī griezes momenta palielināšanai un diferenciālai sadalei pa riteņiem- Kāpurķēžu traktoru dzenošajos tiltos ietilpst galvenais pārvads un traktora pagriezes mehānisms. Traktoru dzenošajos til­tos iebūvē arī jūgvārpstu pārvadus,
Galvenā pārvada uzdevums ir palielināt pārvadāmo griezes momentu un tangenciālo dzinējspēku uz spēkrata dzenošajiem rite­ņiem vai ķēžratiem, kā arī pārvadīt griezes momentu no spēkrata garenvirzienā novietotām vārpstām uz Šķersvārpstām. Galvenā pār­vada konstrukcijai jānodrošina labas spēkrata dinamiskās un ekono­miskās īpašības, pārvada klusa darbība, pietiekoša ilgizturība, kompaktums, demontāžas, montāžas un regulēšanas ērtība.
Galvenos pārvadus iedala vienpakāpes, divpakāpju un divpārnesumu pārvados. Divpakāpju pārvads var būt nedalītais vai dalītais,…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1116670
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register