1. Nosauciet jims zināmos e-mārk.instrumentus.
E-mārketings- vadības process, e-vidē,kas ir atbildīgs par klientu vajadzību identificēšanu. E-mārketinga instrumenti: dators ar pieslēgumu i-netam, interaktīvā digitālā TV, interaktīvais radio (izšķir 2 veidus – i-neta jeb web radio un digitālais radio), mobilās komunikācijas (trūkumi izmantošanai mārk-gā: neliels ekrāns, ierobežots inf-jas apjoms, dizaina ziņā vājas mājas lapas, negaidītas ziņas (spami) utml.), interaktīvie kioski (priekšrocības: ļoti precīza auditorijas atlase, iespējams novietot mērķgrupai piemērotās vietās, nodrošina tiešu abpusēju komunikāciju starp pirc.un pard.), datu matricas (CD) un interaktīvas vizītkartes. LRā visplašāk izmantojam i-netu un mobil.komunikācijas.
4. Raksturojiet jēdzienus apdraudējums un drošība i-netā(kibertelpās).Kas šiem jēdzieniem ir kopīgs/atšķirīgs.
Drošība i-netā – s pieejamības, konfidencialitātes un integritātes nodrošināšana. Tā sastāv no sistēmas apkalpotāju drošības, pārdevēju un pircēju drošības, tehnisko līdz.un programmu nodrošinājuma drošības, noziedzīgas darbības, likumdošanas un konkurences ietekmes.
Populārākie apdraudējumu veidi: -Finansiāla krāpšana -Datu vai tīklu sabotāža -Patentētās informācijas zādzības -Iekļūšana sistēmā no ārpuses –Spams -Nelikumīga pieeja datorsistēmai no uzņēmuma iekšpuses -Darbinieku nelikumīga interneta pakalpojumu izmantošana -Atklātie vīrusi
…