Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:637937
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.10.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

1. Tirgzinību jēdziens un tā nozīme ekonomikā.
Tirgzinības ir ekonomikas nozare, kas nodarbojas ar preču sadali un maiņu. Tas ir cilvēku darbības veids, kas ir vērsts uz patērētāju vajadzību apmierināšanu maiņas ceļā. Izšķir četras galvenās tirgzinību funkcijas:
analīze;
plānošana;
darbība;
kontrole.
Termins mārketings ekonomiskajā literatūrā parādījās 19.un 20.gs. mijā un tiešā nozīmē skaidrojams kā tirgus darbība, darbs ar tirgu. Mārketings ir uzņēmuma vadīšanas process, kurā tiek izzinātas, prognozētas un efektīvi apmierinātas klientu vēlmes, gūstot peļņu uzņēmumam. Mārketinga struktūru veido patērētāji, prece, cena un cenas politika, vieta – sadales kanāls, preču virzība tirgū. Mārketinga funkcijas ir apkārtējās vides analīze, tirgus izpēte, cenas plānošana, sadales kanālu un starpnieku daudzuma noteikšana. Mārketinga pamatelementi ir: vēlmes, vajadzības, pieprasījums, produkti, vērtējums, maiņa, darījumi, tirgus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register