Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:111665
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SITUĀCIJAS ANALĪZE    3
2.  STRATĒĢIJA    3
3.  MĒRĶAUDITORIJA    3
4.  MĒRĶIS    4
5.  ĪPAŠAIS PASĀKUMS „SVĒTDIENA BEZ RŪPĒM”    4
5.1.  Nepieciešamo pasākumu laika plānojums    5
5.2.  Aptuvens pasākuma scenārijs    7
5.3.  Novērtējums    7
6.  MEDIJI UN ŽURNĀLISTI, AR KURIEM POTENCIĀLI VARĒTU VEIDOT SADARBĪBU    8
Extract

2. STRATĒĢIJA
ERGO dzīvības apdrošināšana ir viens no atpazīstamākajiem uzņēmuma produktiem.
Lai gan zaudējis līderpozīcijas, tas vēl aizvien atrodas pirmajā pieciniekā starp Latvijas apdrošinātājiem. Tieši tādēļ ir svarīgi strādāt ar jau esošajiem klientiem, lai panāktu divus rezultātus. Pirmkārt, saglabātu klientu lojalitāti pret ERGO dzīvības apdrošināšanu. Otrkārt,
veicināt wourd-of-mouth komunikāciju, kas nāktu no esošajiem klientiem.
ERGO vīzija ir būt klientu, darbinieku un sadarbības partneru drošības izvēlei
ilgtermiņā. Tādēļ, lai sasniegtu noteiktos mērķus tiks pozicionētas galvenās īpašības - kvalitāte, stabilitāte un ilgtermiņš.
Galvenais vēstījums ir „ERGO – par Tevi parūpēsies!”

3. MĒRĶAUDITORIJA
Mērķauditorija ir Latvijas lielo pilsētu iedzīvotāji. Gan vīrieši, gan sievietes vecumā no 25 – 47 gadiem. Pastāvīgi nodarbināti un ar vidēji augstiem un augstiem ienākumiem gan latviski, gan krieviski runājošie. Veicot nelielu pilot pētījumu mērķauditorijā par pasākumu,
kas spētu piesaistīt ievērību, izkristalizējās divas ļoti būtiskas tēzes par to, kādam tam jābūt:
vienkāršam, kas nesagādā nekādas grūtības un neprasa pūles, neprasa arī papildus intelektuālo darbu;
pasākumam jābūt kvalitatīvam!…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1327403
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register