Krievi ir orientēti uz savstarpējām attiecībām, ievēro formalitāti, ir polihroni, variatīvi ekspresīvi. Tā kā kultūra biznesā atspoguļo tās valsts kultūru, tad interesanti ir uzzināt, kā ir mainījusies krievu uzvedība pārrunās kopš Padomju Savienības laikiem. Vai krievu uzņēmēji ir iepazinušies ar spēles noteikumiem, kuri valda ārpus Krievijas.
Ārvalstu uzņēmēji atzīmē, ka krievu uzņēmēj kultūra joprojām ir atšķirīga no citu valstu kultūrām.
Savstarpējās attiecības. Krievijas biznesā ir svarīgi, lai būtu sakari vai blats. Tā kā krievi ir orientēti uz savstarpējām attiecībām, tad lai kaut ko uzsāktu Krievijā ir jābūt personīgiem kontaktiem. Pamatā Krievijā komercija notiek aci pret aci. Ļoti svarīgas ir privātas vizītes un tālruņa sarunas. …