Mazina mieru un rada neērtas, baisas un saspringtas emocijas kadri un ainas, attēlojot sasistus stiklus gan mašīnā, gan precētajiem un Maiklam trijatā atrodoties spoguļu telpā. Vēl viens no baisumu radošajiem mirkļiem ir tad, kad Maikls atradās Crazy House, kur visapkārt sastopami asi, šķelti un kustīgi dekorējumi, kas ar ēkas mērķuzdevumu parāda viņa esošās emocijas. Dekorācijas ļoti labi attēlo Vācu ekspresionisma iezīmes. Citi no izmantotajiem simboliem ir aizkadra balss Maikls, ar ko tiek panākts vīrieša domu atspoguļojums, ko viņš neizsaka skaļi, tomēr skatītājam ir iespēja to uzzināt. Baltais apģērbs, kurā tiek tērpta Elza, izgaismo viņas seju, padara labāk redzamu un uzkrītošu, bet vienlaikus kā vieglu un trauslu. Citiem aktieriem uz apģērbu netiek likts uzsvars. Vīriešiem visbiežāk ir uzvilkta žakete un auduma bikses vai balts krekls, kas tāpat tik ļoti neizceļ tēlu kā Elzas baltais, atstarojošais apģērbs. Interesanti tiek skatītājam parādīts, ka aktieri atrodas siltā klimatā, respektīvi, veidojot tuvplānu, kurā labi saskatāma seja, vīriešiem tā ir attēlota pamanāmi sasvīdusi. Kadri nav viennozīmīgi īsi vai gari, jo ir sastopami gan 1 minūti un 20 sekundes gari kadri, gan 3-5 sekunžu īsi kadri, atbilstoši tam, cik lielu informācijas daudzumu plānots pavēstīt. Tas arī parāda, ka montāža ir gan dinamiska, gan samērā klasiska. Līdzība: tiesas aina attēlota ļoti līdzīgi kā ‘Svešinieks trešajā stāvā’, kur lomās arī definē sieviete, vīrietis, tiesnesis, pratinātājs, publika un vecāka gada gājuma kundze. …