Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:193619
 
Evaluation:
Published: 09.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Patērētāji    3
2.  Produkta iegāde un Apmierinātība    4
3.  Zīmola atpazīstamība    6
4.  Lojalitāte    7
5.  Secinājums    10
Extract

1. Patērētāji
Mūsdienās patērētājiem tiek piedāvāti visdažādākie produkti un zīmoli, ir liela cenu un piegādātāju izvēle. Kā viņi izvēlas sev atbilstošāko? Esam pārliecināti, ka patērētāji aprēķina, kurš piedāvājums sniegs vislielāko vērtību.
Patērētāji maksimāli izmanto vērtības – atbilstošu izmaksu un ierobežotu zināšanu – mobilitātes un ienākumu robežās. Viņiem ir zināmi priekštati par vērtību un viņi darbojas saskaņā ar šiem priekštatiem.
Tas, vai piedāvājums atbilst priekštatiem par vēlamo vērtību, ietekmē gan patērētāju apmierinātību, gan iespēju, ka pirkums tiks veikts atkārtoti un būs ilgtermiņa sadarbības saite firmai ar klientu.
2. Produkta iegāde un Apmierinātība
Pēc produktu iegādes, patērētājam būs noteikta apmierinātības vai neapmierinātības sajūta – atgriezeniskā saite šim pirkumam / produktam.
Tāpēc mārketinga speciālista darbs nebeidzas pēc produkta iegādes, speciālistiem jānovēro apmierinātība, darbības un produkta lietošana pēc pirkuma.
Pircēja apmierinātība par pirkumu ir funkcija no atbilstības pircēja gaidītajam un iespaida par produkta darbību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register