1. Jēdziens ir viena no galvenajām īstenības zinātniskās izziņas formām. Tas atspoguļo priekšmetus un parādības pēc to būtiskajām pazīmēm.
2. Jēdziena ''mācībspēks'' saturs ir mazāks par jēdziena ''labs mācībspēks'' saturu, jo jēdziens ''mācībspēks'' ir ģints, bet jēdziens labs mācībspēks ir suga.
3. Starp jēdziena apjomu un saturu eksistē apgriezta sakarība, t.i. ja palielinās jēdziena saturs, tad samazinās tā apjoms un otrādi.
4. Definīciju kārtulas, kas nodrošina to precizitāti skaidrību un noteiktību: a.) definīcijai jābūt samērīgai; b.) definīcija nevar būt apļa veida; c.) definīcijai jābūt skaidrai; d.) definīcija nedrīkstētu būt noliedzoša.
5. Slēdziens atšķirībā no sprieduma ir domāšanas joma, kurā tiek iegūts jauns spriedums, no viena vai vairākiem spriedumiem.
6. Uzrakstīt un attēlot pakārtojuma attiecību jēdzienu piemēru…