Stāsta galvenā varone ir sabiedrisko attiecību speciāliste Anna. Viņa pēc izglītības iegūšanas un vairāku gadu darba lielā uzņēmumā vienā no lielajā pilsētām atgriežas savā dzimtajā pilsētā Z. un nodibina savu sabiedrisko attiecību aģentūru. Annas firma veiksmīgi sadarbojas ar vietējiem uzņēmējiem un arī ar Z. pilsētas mākslas centru. Viņa ir priecīga, ka var darīt arī kaut ko savas pilsētas labā.
Z. pilsēta ir ekonomiski nedaudz atpalikusi, taču tās teritorijā ir retas un aizsargājamas mitraiņu teritorijas. Koncerns MicroGrow izteicis priekšlikumu mitraiņu teritorijās uzcelt tirdzniecības kompleksu. Komplekss, iespējams, nestu pilsētai ekonomisko labumu, tādēļ tā celtniecību atbalsta daļa vietējo uzņēmēju, iedzīvotāju un Z. pilsētas ekonomiskā padome. Pret tirdzniecības kompleksa celtniecību mitraiņu teritorijās aktīvi iestājas vietējie un novada vides aktīvisti, kā arī daļa vietējo iedzīvotāju. Anna nav pārliecināta par tirdzniecības kompleksa nepieciešamību un uzskata, ka šis jautājums netiek sabiedrībā pietiekami apspriests, tādēļ par samazinātu likmi piekrīt palīdzēt vides aizstāvjiem kampaņas veidošanā.…