Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:794815
 
Evaluation:
Published: 18.12.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Vadoties no dotā sociālā gadījuma apraksta un risku izvērtējuma, autore konstatē, ka klientes Ilgas problēma ir atkarība – alkohola atkarība, dēļ kuras nevar pienācīgi parūpēties par saviem bērniem - tie izņemti no ģimenes un tādējādi būtu nepieciešams sniegt klientei sociālās rehabilitācijas pakalpojumu.„Sociālās rehabilitācijas pakalpojumu sniegšanas mērķis ir novērst vai mazināt invaliditātes, darbnespējas, brīvības atņemšanas soda izciešanas, atkarības vai vardarbības un citu faktoru izraisītās negatīvās sociālās sekas personas dzīvē”.
Sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības likuma 24. pants nosaka, ka „lai sekmētu valstī un pašvaldībā pieejamo resursu izmantošanu un nodrošinātu personas iekļaušanos sabiedrībā, sociālais dienests vai sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniedzējs katrai sociāli rehabilitējamai personai izstrādā un īsteno individuālās sociālās rehabilitācijas plānu”.
Sastādot sociālās rehabilitācijas plānu tiek definēta problēma, noteikti mērķi, terminēti uzdevumi, sagaidāmie rezultāti atbildīgā darbinieka vienošanās ar klientu parveicamajiem pasākumiem sociālās problēmas atrisināšanai vai mazināšanai,noteikta sadarbība ar citāminstitūcijām un speciālistiem,noteikti dzīves vietas apsekošanas un tikšanās laiki (skatīt pielikumu Nr. 6).
Pēc rehabilitācijas plāna realizācijas, notiek novērtēšana sasniegtie/nesasniegtie mērķi, klienta sadarbība un motivācija, izmaiņas turpmākajā rehabilitācijas plānā. Autore šobrīd nevar aizpildīt šo veidlapu, tomēr to pievieno savam darbam kā paraugu (skatīt pielikumu Nr.7).
Darbā ar atkarīgām personām svarīgi iegaumēt vairākus lietas! „Stingra laika, vietas, saskarsmes regularitātes ievērošana; realitātes atspoguļošana caur konfrontāciju un interpretāciju; konsekventu prasību, sankciju formulēšana, to realizēšanas nodrošināšana; adekvāta atbalsta sniegšana bez klienta infantilizēšanas; izvairīšanās no koalīciju veidošanas; atteikšanās no atbildības uzņemšanās par klienta problēmām.”

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1382505
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register