Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:233548
 
Evaluation:
Published: 05.06.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Mārketingu var uzskatīt kā visu to pasākumu kompleksu, kas saistīts ar produktu realizācijas procesu. Vai arī- mārketings ir sociāls un vadīšanas process, kas vērsts kā uz indivīdu, tā arī uz personu grupu vēlmju un vajadzību apmierināšanu, radot, piedāvājot un mainot preces.
Vēl var minēt definīciju, kas attīstījās, laikam ejot uz priekšu un mainoties gan patērētāju, gan ražotāju prioritātēm, viena no pēdējām izvirzītajām mārketinga definīcijām ir- “mārketings ir darbība ideju, preču un pakalpojumu plānošanā un projektu izstrādē, cenu veidošanā, virzīšanā un sadalē, lai pilnveidotu maiņu ar mērķi apmierināt individuālo un organizēto objektu vajadzības”. Tātad mārketings nav saistīts tikai ar pārdošanu, tirdzniecību un reklāmu, bet iekļauj sevī vēl daudzus citus elementus.

Mārketinga būtība ir saskaņot pircēju vēlmes ar pārdevēja vēlmēm, sistematizēt uzņēmuma turpmāko darbību(projektu izstrādi, pārdošanas organizēšanu atbilstoši pieprasījumam, cenas noteikšanu, sadales kanāla noteikšanu, pārdošanas izvietojama noteikšanu, preces virzīšana utt.), lai sasniegtu uzņēmuma “nospraustos mērķus”.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register