Aprakstītā darbības vieta ir Romas viesnīca, kas atrodas paša Rīgas centrā un tā ir prestižākā viesnīca un restorāns pilsētā. Veids kā darbojas viesnīca un viesmīļa skatījums uz pastāvošo tūrisma nozari labi raksturo ne tikai konkrētās viesnīcu, bet tūrisma nozari kopumā šajā laika posmā.
Rīgā viesnīcās un restorānos strādāja augstas kvalitātes speciālisti, kuri bieži sava atvaļinājuma laikā devās uz ārzemēm ne tikai atpūsties, bet arī iemācīties kaut ko jaunu un vēlāk jaunās zināšanas pielietotu savā darbvietā. Darba devēji veicināja šo pieredzes apmaiņu un sniedza naudas pabalstus. Lai kļūtu par vecāko viesmīli vai šefpavāru, darbiniekiem bija jānostrādā vismaz 10 gadus zemākā vietā, tas apliecina, cik ļoti svarīga bija darbinieku pieredze. Tāpat viesnīcās darbiniekiem nenācās pārstrādāties, jo labu darbinieku netrūka, bet vajadzības gadījumā tos varēja pieprasīt viesmīļu biedrībā. Viesmīļi vienmēr rūpējās par viesu labsajūtu un tādēļ saņēma diezgan lielas dzeramnaudas, kuru viesis noteica pats.
…