Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:683744
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Extract

Es nolemju izlasīt tieši šo grāmatu, jo tai ir „neparasts” nosaukums. Tātad, izstudējot šo literatūru varu piedāvāt savu kopsavilkumu par to.
Grāmatas „Paidagoģiskā psicholoģija” autors - psihologs Dr. Nikolajs Picka. Grāmatai ir 160 lpp. Tā sākas, ka parasti, ar priekšvārda, kurā autors runā nedaudz par sevi un īsumā par to, kas rakstīts krājumā: „Šis rakstu krājums satur visus praktiski nozīmīgākos jautājumus paidagoģiskā psicholoģijā. [...] Apskatīti arī attīstības psicholoģijas svarīgākie aspekti.” (5.lpp.). Kopumā „Paidagoģiskā psicholoģija” sastāv no 4. nodaļām, kuras savukārt sastāv no dažāda skaita apakšnodaļām un nobeigumā ir pielikums.

1. Nodaļa „Īss ieskats attīstības psicholoģijā” sastāv no 15.apakšnodaļām.
Mazbērnu attīstības dažādas fāzes.
IEVADS. „Ka cilvēks, nākdams pasaulē, ir nevarīga un vārīga būtne, par to cilvēce zināja jau kopš pirmo cilvēku piedzimšanas. Bet kā var no tik nevarīgas būtnes izaugt arī kaut kas tik apbrīnojams?” (9.lpp.).
SENSOMOTORISKĀS ATTĪSTĪBAS SEŠAS PAKĀPES. Autors piemin dažus psihologus, kuri nodarbojas ar cilvēka attīstības pētījumiem (Freids, Spics, Piažē). Tālāk tiek aprakstītas Piažē izšķirtas sešas mazbērna attīstības fāzes.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register