Bezpersonisks ziņojums, kurš identificē savu sponsoru; tā vienmēr ir apmaksāta un sniedz info par produktu un pakalpojumu, un rosina izdarīt pirkumu. Svarīgs ir atkārtotais pirkums. Reklāma mēģina arī ietekmēt mērķa auditoriju.
Sludinājums- privātpersonas piedāvājums.
1.Tirgus segmentācija
Dzimuma jeb gendriskā pieeja
Vecuma
Subkultūras (kvartāli, rajoni)
Lokācijas (atrašanās vieta)
2.Reklāmistu paņēmieni
Stereotipi (sabiedrīb;a pieņemtas viedoklis, kas var būt pareizs/nepareizs)
Modernā jeb jaunveidojamā reklāma
3.Reklāmas tipi, kategorijas
4.1 Tirdzniecības markajeb vietējais brends (vietējā nacionālā patēriņa prece)
Identifikācija
Patriotisms
„neesam no koka nokāpuši” – nostaļģija (leģendas, stāsti).…