1. Svarīgāko tūrisma problēmu identificēšanu un atrisināšana.
( Sezonalitātes problēma)
2. Sekot līdzi visas nozares attīstībai, parādīt plūsmu un tirgus izmaiņas, kā arī prognozēt turpmākās attīstības tendences, kā arī analizēt notiekošo izmaiņu cēloņus un apstākļus.
3. Samazināt zudumus un meklē efektīvākos ceļus kā uzlabot uzņēmuma darbību.
Galvenie tūrisma pētījumu uzdevumi
4. Attīstīt jaunus peļņas avotus. Meklēt jaunus tirgus, attīstīt jaunus tūrisma produktus, un meklēt jaunus pielietojumus jau esošajiem produktiem.
5. Sniegt palīdzību kopējā tirgus attīstībā. Informējot ne tikai par to tūrisma industrijas pārstāvjus, bet arī klientus, kuriem ir iespēja salīdzināt piedāvātos pakalpojumus.
6. Veidot labvēlīgu tēlu tūrisma uzņēmumiem, jo tas nozīmē, ka tie rūpējas par savu attīstību un par klientu komfortu.…