Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • I.Kanta, V.G.F.Hēgeļa, F.Frēbela, J.Pestalocija, J.Herbarta audzināšanas mērķi un metodes

     

    Summaries, Notes2 Pedagogy

0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:237409
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

F. Frēbels (1782-1852)
Audzināšanas kodols ir patstāvība un īpašas iztēles tieksme. Dzīvības pilna “dabiskā audzināšana”- jātiecas izprast sevi, dabu, tiekties pie Dieva. Audzināšanas pamatā “kopības un daudzveidības likums”-bērns ir dievišķās būtības nesējs, kas sevī attīsta dievišķo pilnību. Audzināšanas svarīgākais uzdevums- bērna iedzimto spēju attīstīšana.

J. Herbarts (1776-1841)
Audzināšanas mērķus J. Herbarts atvasināja no ētikas prasībām. Audzināšanas galvenais mērķis ir stiprs, tikumisks raksturs. Bez audzināšanas nav mācību, tāpat kā bez mācībām nav audzināšanas. J. Herbarts uzskatīja, ka eksistē piecas tikumības praktiskās idejas: iekšējās brīvības ideja, pilnības ideja, labvēlīguma ideja, tiesību ideja, taisnīguma ideja. Mācību procesam jābūt saistītam ar daudzveidīgām interesēm, kas ir bērna garīgās darbības veids un izraisa vēlmi mācīties.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1351795
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register