Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
9,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:865465
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.09.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

Mārketinga pētījumi un analīze
1.1. Tēmas aktualitāte
Mūsdienu globālajā un tehnoloģiski attīstītajā ekonomikā uzņēmējdarbība saskaras ar nepārtrauktām pārmaiņām, pieaugošu konkurenci un mainīgām patērētāju vajadzībām. Lai saglabātu konkurētspēju un veicinātu ilgtspējīgu attīstību, uzņēmumiem ir būtiski pieņemt pamatotus lēmumus, kas balstīti uz precīzu un laikus iegūtu tirgus informāciju. Tieši šajā kontekstā mārketinga pētījumi un analīze ieņem centrālo vietu, jo tie sniedz datu un atziņu bāzi uzņēmuma stratēģiskajai un operatīvajai darbībai.
Mārketinga pētījumi ne tikai palīdz izprast klientu vajadzības un uzvedību, bet arī identificēt tirgus iespējas un draudus, kā arī novērtēt konkurences vidi. Turklāt jaunās tehnoloģijas, piemēram, mākslīgais intelekts, lielie dati un digitālie rīki, būtiski paplašina iespējas tirgus analīzē un datu interpretācijā, padarot mārketinga pētījumus par neatņemamu mūsdienu uzņēmumu darbības daļu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1407191
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register