Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:951707
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2023.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  ŠĶĒRŠĻU JOSLAS PAMATOJUMS    3
1.1.  Šķēršļu joslas nosaukums    3
1.2.  Šķēršļu joslas mērķi    3
1.3.  Šķēršļu joslas uzdevumi    3
1.4.  Iekļautās mācību jomas šķēršļu joslā    3
1.5.  Apgūstamās prasmes    3
1.6.  Caurviju prasmes    3
1.7.  Nepieciešamais inventārs šķēršļu joslā    4
1.8.  Komanda un vai to sadalījums    4
1.9.  Kopējie drošības noteikumi    4
2.  ŠĶĒRŠĻU JOSLAS ORGANIZĀCIJA    4
2.1.  Norises vieta    4
2.2.  Dalībnieku vecums    4
2.3.  Izglītojamo skaits    4
2.4.  Sastāvs    4
2.5.  Dalībnieku ekipējums    4
2.6.  Starta kārtība    4
2.7.  Šķēršļu joslas garums un plānotais laiks    4
3.  TIESNEŠI, VĒRTĒŠANA, APBALVOŠANA    5
3.1.  Tiesneši    5
3.2.  Vērtēšana    5
3.3.  Protokoli    5
3.3.1.  Protokols katras stacijas pedagogam vai atbildīgajam:    5
3.3.2.  Protokols kopvērtējuma veiksmīgāko skolēnu noteikšanai:    5
3.4.  Apbalvošana    6
4.  ŠĶĒRŠĻU JOSLAS UZDEVUMI    6
5.  AFIŠA    8
Extract

1. ŠĶĒRŠĻU JOSLAS PAMATOJUMS
Izpildot šķēršļu pārvarēšanas vingrojumus/vingrinājumus, skolēns atbilstoši savām spējām un veselībai
● izpilda dažādas sarežģītības daudzveidīgus šķēršļu pārvarēšanas prasmju vingrinājumus sev piemērotā veidā un tempā;
● atceras matemātikā apgūto un sporta un veselības mācību stundās reālās situācijās lieto skaitļa vārdus (viens, divi), kārtas skaitļus (pirmais, otrais), veido figūras (lec pa apli, trijstūri), mēra lecot veiktos garumus (liekot pēdu pie pēdas).
Izvēloties mācību uzdevumus ar šķēršļu pārvarēšanu, skolotājs demonstrē attiecīgo prasmi un dod skaidrus, saprotamus norādījumus, rosina skolēnu domāt par to, ko viņš dara, kā dara un kāpēc dara.
(Skola 2030 -https://mape.skola2030.lv/materials/q37DV5PyXSRuhcNNSq3bvW).

1.1. Šķēršļu joslas nosaukums
“MINIONU ŠĶĒRĻU JOSLA”
1.2. Šķēršļu joslas mērķi
● Veicināt bērnu interesi par tūrismu kā sporta veidu;
● Attīstīt bērnu vispusīgo fizisko sagatavotību;
● Iepazīstināt bērnus ar tūrisma inventāru, tā iespējām un nozīmi;
● Iepazīstināt bērnus ar šķēršļu joslu kā fiziskās aktivitātes.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register