Šajā praktiskajā darbā mēs apskatījām lokālo tīklu izveidošanu, kabeļu izvēlēšanu un tīklu topoloģiju. Par objektu izvēlējos Latvijas Dzelzceļu. Apskatīts ne pilnīgi viss objekts, bet viens atzarošanas punkts (piemēram: ceļu satiksme Rīga- Tukums ).
Informācija par objektu tiek ņemta no Latvija & Latvian Business Year Book 1998.
Pirmajā praktiskajā darbā “Informācijas vērtēšana” bija apskatīts kā izplatās informācija, tagad es to īsuma atkārtošu.
Augsta ceļu vadība eksistē katrā ceļu virzienā (piemēram: Rīga – Tukums, Rīga – Jelgava, Rīga – Maskava ). Tā pieprasa grafistiem izveidot vilciena kustības grafiku. Lai to izdarītu, ir vajadzīga informācija par ceļu stāvokli, signalizācijas un sakaru drošību. Šo informāciju piedāvā ceļu nodaļa, signalizācijas un sakaru dienests. Tagad tiek sastādīti pasažieru vilcienu un kravu vilcienu kustības grafiki. Ar to nodarbojas pasažieru un kravu pārvadīšanas dienesti, un izveidotus grafikus nodod grafistiem.…