Informētība un attieksme pret NVO.
• Kopš šā gada februāra divas reizes ir pieaudzis to cilvēku skaits, kas ir kaut ko dzirdējuši par NVO.
• Diemžēl bieži vien šī informācija ir virspusēja, jo gandrīz 2/3 aptaujāto nespēj nosaukt nevienu NVO.
• Ar priekšā teikšanu gandrīz visi atpazīst organizācijas, kuras aktīvi darbojas Latvijā.
• Tādējādi mēs varam secināt, ka iedzīvotājiem trūkst zināšanas par iezīmēm, kuras ļauj noteikt, ka organizācija pieder pie NVO.
• Vislabāk zināmās NVO Latvijā ir „Delna” un „Glābiet bērnus”.
• Gada laikā ir pieaudzis NVO atpazīstamības līmenis, visvairāk – „Delnai”, „Pasaules Dabas fondam”, „NVO centram”.
• Iedzīvotāju priekšstati par NVO darbības principiem un dalībnieku tēlu nav mainījušies, vienīgi biežāk, kā darbības joma tiek minētas bērnu un jauniešu problēmas un retāk – labdarība un kultūra.
• Ir samazinājies to cilvēku skaits, kas nezina, ar ko nodarbojas NVO.
• NVO darbība joprojām tiek vērtēta kā nepieciešama Latvijas sabiedrībai
• Aptuveni puse no tiem, kas kaut ko zina par NVO, ir personīgi sadarbojušies ar šādām organizācijā, un 2/3 pieļauj šādu iespēju nākotnē.
…