Pašanalīze.
Uzdevumi tika izvirzīti saistībā ar bērnu attīstību un iepriekšējo pieredzi. Rotaļnodarbības saturs, struktūra atbilda izvirzītajiem uzdevumiem.
Bērniem no rīta grupiņā bija pieejamas dažādas grāmatiņas par rudeni (meža dzīvnieki, rudens veltes utt.). Dabas centrā bija noliktas krāsainas koku lapas, kastaņi, ozolzīles. Bērni ar tām varēja brīvi spēlēties. Bērni rotaļnodarbībai tika noskaņoti ar spēli bez vārdiem rīta cēlienā.
Mācību saturs tika pasniegts ar stāstījuma, demonstrējuma un pārrunu metodi. Bērni bija ieinteresēti, dalījās savos viedokļos.
Strādāju ar visiem bērniem kopā. Kad sākām darbu ar plastilīnu, stāstīju uzdevumus pa posmam. Ja kādam bija nepieciešama palīdzība, pievērsos bērnam individuāli. Veicot darbu ar plastilīnu, bērni strādāja patstāvīgi. Vērtējums bērniem tika pateikts pēc veidošanas darba pabeigšanas.
Grupā valdīja labestīga atmosfēra – gan starp bērniem, gan starp mani un bērniem. Atgriezeniskā saite bija novērojama beigās, kad pārrunājām, kurā tad gadalaikā ir tādi koki, kā tikko veidojām no plastilīna.
…