Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:279225
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

aDominante: matemātika.
Integrējamie priekšmeti: dabas zinības, vizuālā māksla.
Laiks: 80 minūtes.
Klase: 2.
Tēma: Latvijas koki.
Stundas mērķis: rosināt skolēni interesi par Latvijas izplatītākajiem kokiem.
Stundas uzdevumi:
pilnveidot skolēnu prasmi salīdzināt lielumus (jēdzienu “par tik lielāks” un “par tik mazāks” nostiprināšana);
attīstīt skolēnu prasmi sastādīt teksta uzdevumus;
attīstīt skolēnu prasmi atlasīt nepieciešamo informāciju;
veicināt skolēnu prasmi uztvert dzirdētu informāciju un pierakstīt to;
sekmēt skolēnu prasmi zīmēt pēc apraksta, ņemot vērā formu un krāsu;
veicināt skolēnu sadarbības prasmju attīstību, darbojoties pāros un grupās.
Organizācijas formas:
frontālais darbs;
individuālais darbs;
pāru darbs;
grupu darbs.
Metodes:
vārdiskā metode – pārrunas, skaidrojums;
praktiskā metode – darbs darba lapās.
Mācību saturs:
matemātika – teksta uzdevumu sastādīšana un risināšana;
dabas zinības – Latvijas izplatītākie koki, to izskats un izmēri;
vizuālā māksla – jēdzieni “krāsa” un “forma”.
Nepieciešamie materiāli un darba rīki:
darba lapas;
signālkartes;
pasteļkrītiņi;
četras A3 formāta lapas.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1151745
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register