Mācību saturs:
Dabas zinības – Gaisa atrašanos dabā; tas galvenās sastāvdaļas; gaisa galvenie piesārņojuma veidi.
Pakārtotie mācību priekšmeti: Latviešu valoda, matemātika, vizuāla māksla.
Izmantotā literatūra un materiāli: Darba lapas, stikla glāze, A1 formāta lapas, polietilēna maisiņi, šlirces bez adatas.
Metodes/darba formas: Frontālais darbs, individuālais darbs, darbs grupās, jautājumi un atbildes, diskusija, darbs ar tekstu, eksperiments.
Mērķis: Sekmēt skolēnu izziņas interesi un izpratni par gaisa nozīmi dabā un to piesārņojuma veidiem.
Uzdevumi:
1. Aktualizēt gaisa piesārņojuma problēmu, radīt izpratni par gaisa piesārņojumu izraisošajiem faktoriem un gaisa piesārņojuma ietekmi un veselību un vidi;
2. Radīt izpratni par iespējām mazināt gaisa piesārņojumu.
3. Pilnveidot prasmi izteiksmīgi lasīt tekstu, ievērojot pieturzīmes;
4. Sekmēt prasmi izprast teksta sižetu un izdomāt tam virsrakstu;
5. Pilnveidot prasmi risināt teksta uzdevumus, izmantojot saskaitīšanu un atņemšanu;
6. Pilnveidot prasmi izmantot salīdzināšanu uzdevumu risināšanā, diagrammu lasīšanā;
7. Veidot izpratni par gaisu, tas nepieciešamību, sastāvu;
8. Sekmēt sadarbības prasmes, strādājot grupās, prasmi uzklausīt citu viedokli.
…