Referāta mērķis ir izpētīt interjeru ēdināšanas uzņēmumos Latvijā un to savstarpēji salīdzināt, iegūstot priekšstatu par aktualitātēm, modes tendencēm un jaunumiem telpu iekārtošanā.
Interjers ir telpas mākslinieciski – arhitektoniskais un tehnoloģiskais risinājums jeb ansamblis, kurā ar arhitekta ieceri ir panākta atsevišķu elementu savstarpēja atbilstība.
Interjers pilda funkcionālo un estētisko funkciju – nodrošina optimālus apstākļus apkalpošanai, rada komfortu, kas ietekmē apmeklētāju noskaņojumu, tas ir – veido telpas psiholoģisko klimatu, kas savukārt ir viens no svarīgākajiem iemesliem, kāpēc apmeklētāji izvēlas to vai citu uzņēmumu, tādā veidā uzlabojot apkalpošanas kultūru un kvalitāti.
Ēdamtelpai jābūt iekārtotai tā, lai tā ne ar ko neatgādinātu par ikdienišķām darba rūpēm, tās visas ir jāatstāj jau pie sliekšņa, jo tāds vides kontrasts labvēlīgi ietekmē organismu, stiprina nervu sistēmu, uzlabo gremošanu.…