Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:624258
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.04.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Used
Extract

Ceturtais mērķis – ir izaicinājums saprast attiecības starp auditorijām, medijiem, politikas pārstāvjiem un to rīcībām. Kā piektais mērķis ir emocionālais aspekts sabiedrības konstrukcijā.
Fernandes uzver mediju tiesības, viņš izdala trīs savā starpā sadalītas pieejas: 1.) pārliecinoši, spēcīgi žurnālisti - katrs veido savu komunikācijas stilu 2.) saistās ar kā mēs cīnāmies cik vien tas ir pieejams 3.) korporatīvie mediji neiet, nepārklājas pāri naktij (is not going away from night) Mediju vidē nepastāv rīta vai nakts, jo jaunas ziņas un ziņojumi ir nepārtraukti.
Šobrīd sociālie tīkli un blogi ir aptvērušu ļoti lielu cilvēku skaitu. Kādas līdz ar to ir iespējas? Iespēju, tāpat kā plusi un mīnusi ir vairāki. Šobrīd sociālie tīkli ir arī reklāmas biznesa viena no būtiskākajām sastāvdaļām, jo gandrīz ikvienā sociālajā tīklā var redzēt dažādas reklāmas. Informācijas ātra publicēšana, satura veidošana, multivides aktualitāte – tas un vēl daudz kas cits paver iespējas ikvienam gan blogos, gan sociālajos tīklos pavadīt laiku. Šobrīd tieša laika jēdziens ir jebkura sociālā tīkla lielākais mērķis un cīņa par to. Cilvēki, sevišķi jaunieši, pavada nelielu dienas daļu (pāris stundas) katru dienu sociālajos tīklos, tas spēj radīt atkarību, vēlmi piederēt kādai domubiedru grupai , kā arī rakstīt dažādus blogus, lai atrasinātu savas problēmas. Web2

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register