Ceturtais mērķis – ir izaicinājums saprast attiecības starp auditorijām, medijiem, politikas pārstāvjiem un to rīcībām. Kā piektais mērķis ir emocionālais aspekts sabiedrības konstrukcijā.
Fernandes uzver mediju tiesības, viņš izdala trīs savā starpā sadalītas pieejas: 1.) pārliecinoši, spēcīgi žurnālisti - katrs veido savu komunikācijas stilu 2.) saistās ar kā mēs cīnāmies cik vien tas ir pieejams 3.) korporatīvie mediji neiet, nepārklājas pāri naktij (is not going away from night) Mediju vidē nepastāv rīta vai nakts, jo jaunas ziņas un ziņojumi ir nepārtraukti.
Šobrīd sociālie tīkli un blogi ir aptvērušu ļoti lielu cilvēku skaitu. Kādas līdz ar to ir iespējas? Iespēju, tāpat kā plusi un mīnusi ir vairāki. Šobrīd sociālie tīkli ir arī reklāmas biznesa viena no būtiskākajām sastāvdaļām, jo gandrīz ikvienā sociālajā tīklā var redzēt dažādas reklāmas. Informācijas ātra publicēšana, satura veidošana, multivides aktualitāte – tas un vēl daudz kas cits paver iespējas ikvienam gan blogos, gan sociālajos tīklos pavadīt laiku. Šobrīd tieša laika jēdziens ir jebkura sociālā tīkla lielākais mērķis un cīņa par to. Cilvēki, sevišķi jaunieši, pavada nelielu dienas daļu (pāris stundas) katru dienu sociālajos tīklos, tas spēj radīt atkarību, vēlmi piederēt kādai domubiedru grupai , kā arī rakstīt dažādus blogus, lai atrasinātu savas problēmas. Web2
…