Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:918343
 
Evaluation:
Published: 09.09.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Extract

3. Sociālie tīkli
Ja līdz 90. gadu vidum sociālie tīkli bija anonīmas pulcēšanās vietas dīvaiņiem, tad vēlāk kļuva populāri plašu sabiedrības masu vidū, turklāt cilvēki tajos sāka atklāt arī savas patiesās identitātes. Kā raksta The Economist, sociālo tīklu lielākais sasniegums ir cilvēcīguma ienešana vietā, kas sākotnēji bija sausa un tehnoloģiska. Sociālie tīkli arvien lielāku vietu ieņem biznesa pasaulē, raksta The Economist. Šeit nometnes dalās: kamēr viena daļa uzņēmēju aizliedz darbiniekiem tērēt laiku sociālajos tīklos, citi veiksmīgi izmanto sociālos tīklus sava biznesa, produktu un pakalpojumu popularizēšanā, klientu informēšanā un uzticības iegūšanā. Turklāt, kamēr skeptiķi saka, ka interneta mainīgajā pasaulē jebkurš sociālais tīkls agri vai vēlu zaudēs savu popularitātīti, kā tas, piemēram, notiek ar MySpace, citi komunikāciju speciālisti atzīmē, ka tas vēl ir tikai sakums sociālo tīklu patiesajai varas ērai. Pēc The Economist rīcībā esošajiem datiem sociālais tīkls, kas pelna vislielāko ievērību, ir Facebook, kurš šomēnes svin savu sesto gadadienu. …

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register