3. Sociālie tīkli
Ja līdz 90. gadu vidum sociālie tīkli bija anonīmas pulcēšanās vietas dīvaiņiem, tad vēlāk kļuva populāri plašu sabiedrības masu vidū, turklāt cilvēki tajos sāka atklāt arī savas patiesās identitātes. Kā raksta The Economist, sociālo tīklu lielākais sasniegums ir cilvēcīguma ienešana vietā, kas sākotnēji bija sausa un tehnoloģiska. Sociālie tīkli arvien lielāku vietu ieņem biznesa pasaulē, raksta The Economist. Šeit nometnes dalās: kamēr viena daļa uzņēmēju aizliedz darbiniekiem tērēt laiku sociālajos tīklos, citi veiksmīgi izmanto sociālos tīklus sava biznesa, produktu un pakalpojumu popularizēšanā, klientu informēšanā un uzticības iegūšanā. Turklāt, kamēr skeptiķi saka, ka interneta mainīgajā pasaulē jebkurš sociālais tīkls agri vai vēlu zaudēs savu popularitātīti, kā tas, piemēram, notiek ar MySpace, citi komunikāciju speciālisti atzīmē, ka tas vēl ir tikai sakums sociālo tīklu patiesajai varas ērai. Pēc The Economist rīcībā esošajiem datiem sociālais tīkls, kas pelna vislielāko ievērību, ir Facebook, kurš šomēnes svin savu sesto gadadienu. …