„Intensitāte jeb detaļu bagātība nes sev līdz specializāciju un dalīšanu dzīves un komunikācijas jomā” Mediju nomaiņa maina kultūru, sabiedrības domāšanu un vērtības, ko ietekmē arī šobrīd esošais elektrības laikmets. Mediju attīstību ietekmē tehnoloģiju attīstība, kas ietekmē mediju esamību būt „karstam” - „aukstam”. Lielā mērā ir arī mediju loma noteiktā teritorijā, valstī, tādēļ atpalikušās valstis ir “vēsas”, un mēs esam “karsti”. Mums Latvijā lielu lomu spēlē neatkarīgie mediji, prese, kas ir komerciālais medijs, piemēram, Amerikā mediju loma ir daudz aktuālāka „karstāka”, jo valstī darbojas daudz vairāk mediju un to ziņu intensitāte arī ir ātrāka, kas arī ietekmē to, ka cilvēki daudz vairāk lieto tieši „karstos” medijus. Mediju attīstību ietekmē arī paaudžu nomaiņa, tas ietekmē arī „karsto” un „auksto” mediju pielietojumu, jo, piemēram, avīzes vairāk lasa pieaugušie nekā jaunieši, līdz ar to „karsto”, „auksto” mediju pielietojums atkarīgs no auditorijas. Tādēļ būtiski ir kā „karstais” medijs spēj funkcionēt vēsā sabiedrībā, jo piemēram, Anglijā, Amerikā radio tiek uztverts kā izklaide, taču jo vēsāka sabiedrība, jo tā daudz mazāk spēj medijus uztvert kā izklaidi. Bet neatkarīgi no tā vai mediji pēc M.Makluena domām ir „karstie”, „aukstie” mediji jebkurā gadījumā ir vēsts.
…