Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:419900
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.09.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Used
Extract

Balstoties uz to, ka biogrāfiskās analīzes pamatu veido trīs līmeņi, iesākumam jānoskaidro informanta stāstījuma struktūra. Jāsaka gan, ka intervijas fragmenta teksta mikroanalīze veikta netiks un kopējā analīze atšķirsies no tradicionāli pieņemtās metodes.
Uzreiz jāatzīmē kļūda jeb nepilnīgums intervētāja rīcībā. Intervija iesākās ar diezgan striktu robežu novilkšanu, kas, rūpīgāk apsverot, nav īsti pareiza pieeja:
I: Vai tu atceries savu pirmo īsto darbu?
S: Skolotāja. Latviešu valodas un literatūras skolotāja Zilupes vidusskolā.
I: Kad tas bija?
S: Kad tas bija? Tas bija deviņdesmit ceturtajā gadā.
Lai gan intervijas mērķis bijis noskaidrot respondenta pirmā īstā darba pieredzi, iespējams labāk būtu bijis iesākt interviju ar vispārīgu jautājumu vai pamudinājumu pastāstīt par savu dzīvi kopumā un tikai tad orientēties uz konkrētu laika posmu, kad respondents ieguva pirmo darba pieredzi. Šādā veidā, šķiet, iespējams saprast, cik nozīmīgu vietu respondenta dzīvē aizņem šī konkrētā darba pieredze, šis konkrētais laiks. Turklāt, rūpīgāk pārlasot interviju, secināts, ka tās gaita vairāk noritējusi pēc intervētāja plāna. Iespējams bija nepieciešams dot lielāku stāstījuma brīvību Svetlanai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register